torstai 14. huhtikuuta 2011

Mä tein sen!

Oon jo useamman viikon ajan suunnitellut iltaisin, että aamulla herään aikaisin ja lähden poikaystävän kyydillä salille, kun se menee kahdeksaksi töihin. Tänään mä sitten vihdoin onnistuin saamaan äässini sängystä ylös, söin aamupalaa ja puin treenikamat päälle. Mun uusi Hennesiltä ostettu urheilutoppi taisi olla osasyy tähän aamuiseen motivaatioon... Mitään kuvia mulla ei ole siitäkään, koska mun lainakamera oli eilen hävinnyt, kun tulin töistä kotiin... Buhuu. Oliskohan jo aika ostaa oma? Onneksi on olemassa google.

H&M 19,90

Ihan fyysisten shoppailujen lisäksi kävin hiukan nettikaupoilla... Ja tein ekan ( ! ) tilaukseni Hennesille. Yritin tehdä kollaasia, mutta en onnistunut, joten tässä kuvaliutana mun ostokset:










Ensi kesä taidetaan painaa jälleen pursimiehenä ainakin tästä tilauksesta päätellen. Mun muutkin viimeaikaiset ostokset viittaavat vähän siihen suuntaan. Ja munhan pitää siis ostaa nyt paljon kesävaatteita, koska kesällä mun rahat menee kuitenkin johonkin ihan muuhun...

Ei kommentteja: