maanantai 11. huhtikuuta 2011

Kaikenlaist

Joo eilen oli taas niin turha päivä. Ensinnäkin mulla oli kuolemantylsä työvuoro 13-17 ja muutenkin kaikki meni tavalla tai toisella pieleen. Kauheet jonot joka paikassa, kun yritettiin saada nopeesti ruokaa jostain ja muut jonottajat oli ärsyttävän pirteellä päällä. Meidän piti myös mennä salille töiden jälkeen - ei jaksettu. Toi yks suuttui mulle, kun mapitin papereita enkä ollu sen kaa. Sen jälkeen mä suutuin, kun se pelas pleikkaria eikä ollu mun kaa. Lisäksi jääkaapissa kummitteli avattu tiramisupaketti, joka oli lähellä joutua rutinoituneen tunnesyöjän uhriksi. Klo. 22.00 olin jo räjähtämispisteessä koko idioottisunnuntain takia, jolloin tein päivän ainoan järkevän teon ja kanavoin energiani juoksulenkkiin. Sahasin Kupittaan puistoa ristiin rastiin niin kauan, että tuli hyvä olo. Ja auttoi!

Tänään paremmalla fiiliksellä kuvasin Hullujen päivien kamasaldoa, vaikka kumpikaan tämän huushollin asukeista ei astunut niinä viitenä päivänä koko tavarataloon. Ollaan nimittäin ulkoistettu tämä homma ammattilaiselle, jolta kyllä Hullaritavaraa liikenee - halusit tai et.






Näin. Suihkusaippuaa, mulle kylpytakki, lehtikori (joka oli ainoa asia, mitä pyydettiin), Gantin kylpy- ja käsipyyhkeet ja poikaystävälle uusi leikkikalu, iPad. Mä sain myös Marc O'Polon t-paidan, mutta se on tietysti mulle ihan liian iso :( Lisäksi saatiin kaikenlaisia ruoka-aineita ja tänään meinaankin väsätä jauhelihaa ja rosmariinipottuja. Peukut pystyyn etten sytytä koko keittiötä tuleen!

Ei kommentteja: