torstai 4. marraskuuta 2010

Naamiaisia

Ajattelin näin Halloweenin kunniaksi koota yhteen kuvia erilaisista naamiaisasuistani vuosien varrella. Olen aina ollut niitä ihmisiä, joilla lähtee välillä vähän käsistä teemapukeutumisen kanssa. Mun mielestä se on niin, että jos pitää tehdä ittensä naurunalaiseksi niin tehdään se sitten kunnolla. Sellanen "mulla on tonttulakki päässä, mua hävettää" -ajattelutapa ei oo mistään kotoisin.



Deluxehirvenä Kinon bäkkärillä, tuli kyl vähän kuuma!


Tähän aikaan käytin paljon leopardikuviota. Kun täytin 19, kaverit pakotti mut pukeutumaan näin synttäreiden kunniaksi.


Emmin synttäreillä oltiin merirosvoja. Mun päähine oli ylivoimaisesti mauttomin.


Prismassa shoppailemassa ihan normaalisti.


Seuran naamiaisissa bubiruusuna. Harmi, ettei mun housut näy tässä, ne oli äitin vanhat raskauspöksyt jostain 80-luvulta.


Vappu -09, omaksuin roolihahmoni Pete Parkkosen aika hyvin.


Englantilaisia poliiseja viime vappuna. Bobbyhatut rest in peace.


Catwomen joskus pari vuotta sitten.



Tollasia löysin mun koneelta, arkistoista löytyy luultavasti lisää hyviä asukokonaisuuksia. Lauantaina pitäis taas keksiä jotain creepycostyymiä, mulla on mielessä jo yks toteuttamisen arvonen idea!

Ei kommentteja: