keskiviikko 20. heinäkuuta 2011

All that jazz

Lähdettiin viime viikolla käymään mun porukoilla Porissa ja samalla päästiin fiilistelemään hiukan jazzeja. Mulla oli kamerakin torstaina mukana, kun pyörittiin jazzkadulla ja istuttiin Porin ainoossa jokilaivassa, mutta käytin akun loppuun jo matkalla rantaan. Ja onko laturia? No ei.

 
Suomiareena ja Raatihuone


"Otit sit musta kuvan"

Jazzailun lisäks hengattiin vaan kotona ja käytiin lenkillä. Ja mä juoksin! Torstaina 4,5 kilsaa ja perjantaina 5,5. (Ja jos toi tuuli laantuu, niin tänään juoksen taas kilsan enemmän.)



Heilutuksia heilutuksia.

Nyt odottelen, että pääsen töistä ja leffaan kattomaan Harry Potteria! En oo siis lukenu yhtäkään kirjaa ja leffoista nähny ehkä kolme. Eli oon luultavasti aika pihalla...

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kuinka pitkä sä oot? :)

sonja kirjoitti...

Oon semmonen 176cm :)